söndag 20 november 2011

det börjar ta form...




sovrummet börjar ta form och sentimental som jag är så sover jag gärna kvar i vårt gamla ett par veckor till.. ;) men det är verkligen skönt att man kan börja prioritera andra saker i huset som att få det julfint och att man kan pyssla lite med inredningen där inne när man har tid och lust och ork! men sängen är i allafall "färdigpallad" så nu är det bara att vänta in modet att byta det gamla mot det nya. *fniss*
***
vi ska baka lussekatter i eftermiddag! jag ser verkligen fram emot doften som kommer sprida sig i huset. och provsmakning tillsammans med varm glögg....
vi var ute i skogen idag också och samlade material till kransar och juldekoration.
nu är det bara en vecka kvar till advent... *mys*
kram, ninna

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Stort grattis till den lill* i magen:) Så skoj med en trea!

Fint, fint, fint med dörren. Jag velar ju med vad jag vill ha som säng istugan. Allt från lastpallar, gamla brädor, en järngrind till dörrar. Den som får tummen ur får se:)

Kram Susanne

Hemma hos Peggy sa...

Så fint du fick till det med dörren! Hela sovrummet ser väldigt stämningsfullt ut.